Produk Jualan....... PANDORA

Pandora..... satu fenomena sekarang ni.... yg original memang beribu-ribu nilainya. Gulp..! telan air liur ajelah, x mampu beli. Sekarang ni dah ada yang mampu milik, harga yang sangat berpatutan. Inilah yang saya jual...... replika gelang pandora. 

Actually untuk replika ni terdapat dua jenis. First silver plated, second 925 sterling silver. Walaupun nilainya tidak secanggih versi original, tapi masih boleh dianggap berbaloi untuk dimiliki. Boleh dipakai sebagai aksesori harian. Cantik dan menawan as look like original. Selain itu, terdapat juga charms yang direka mengikut versi original.

Harga yang kami jual memang berpatutan dan mampu milik. Boleh design sendiri ikut kemampuan diri. Saiz gelang gelang untuk pelbagai peringkat umur dengan saiz pergelangan tangan dari 14 cm sehingga 23 cm. Macam2 bentuk charm dan warna boleh djadikan pilihan..... 






Inilah sebahagian gambar2 pandora yang dijual oleh kami.... berminat? Boleh whatssap saya di no. 0173215261 atau nak lebih detail, boleh  dptkan   instagram @pandorainspired4u. 

p/s :  @pandorainspired4u adalah laman instagram yang di urus oleh anak..... siti sarah.

Post a Comment

0 Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...